logo Stop Przemocy - Zespół Interdyscyplinarny w Korszach nowe okno Portal Empatia eDoręczenia, nowe okno przeglądarki Biuletyn Informacji Publicznej MOPS Korsze, nowe okno

Logo tekst łatwy do czytania

Logo tekst łatwy do czytania.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Korszach (MOPS) znajduje się przy ulicy Adama Mickiewicza 13 w Korszach.

Budynek Urzędu Miejskiego w Korszach – widok od przodu

Wejście do MOPS jest głównym wejściem do Urzędu Miejskiego w Korszach. Do budynku można wjechać wózkiem inwalidzkim.

Drzwi do MOPS są po lewej stronie, naprzeciwko wejścia do banku.

Czym się zajmujemy?

  • Pomagamy osobom i rodzinom, które mają trudną sytuację życiową.
  • Wspieramy rodziny niepełne i wielodzietne.
  • Przyznajemy i wypłacamy świadczenia.
  • Prowadzimy pracę socjalną.
  • Pomagamy seniorom.
  • Pomagamy rodzinom zastępczym.
  • Przyznajemy dofinansowania dla osób z niepełnosprawnościami.
  • Współpracujemy z organizacjami pozarządowymi.

Jakie świadczenia przyznajemy?

  • Zasiłek rodzinny
  • Fundusz alimentacyjny
  • Świadczenie rodzicielskie
  • Świadczenie pielęgnacyjne
  • Zasiłek pielęgnacyjny
  • Jednorazową zapomogę z tytułu urodzenia dziecka
  • Specjalny zasiłek opiekuńczy
  • Świadczenie „Za życiem”

Godziny pracy

  • Poniedziałek: 8:00 – 16:00
  • Wtorek – Piątek: 7:00 – 15:00
Urząd Miejski w Korszach - nowe okno przeglądarki Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie - nowe okno przeglądarki Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kętrzynie - nowe okno przeglądarki Portal Wrota Warmii i Mazur - nowe okno przeglądarki Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej - nowe okno przeglądarki